Förbundet - Elitserien - Partnerskap -
Förlängt samarbete ska stärka svensk bandys kommersiella utveckling
Svenska Bandyförbundet, Föreningen Svensk Elitbandy och SAMM har kommit överens om en tvåårig förlängning av det strategiska samarbetet kring svensk bandys kommersiella utveckling. Det nya avtalet gäller från och med maj 2026.
Läs mer

